Co słychać w nowej aktualizacji Facebooka?

News

Jesteśmy dokładnie na półmetku 2017 roku! Oficjalny sezon letni i pasujący do niego zrelaksowany sposób myślenia jest w pełnym toku. Ale, jako marketerzy, nie możemy całkowicie oderwać oka od słupka celu.

W ostatni piątek, aktualizacja Facebook ogłosił nowe narzędzia w dążeniu do zapewnienia większej "przejrzystości i zrozumienia" o tym, jak reklamy są wykonywane na platformie. W ogłoszeniu Facebook, firma powiedziała, że planuje uruchomić serię nowych funkcji co miesiąc w swoim narzędziu zarządzania reklamami.

Świetna wiadomość, prawda? Zwłaszcza po tym, jak Facebook przyznał się do tego, że w przeszłości nie był całkowicie transparentny, a nawet zawyżał niektóre statystyki dotyczące wydajności. Na szczęście, Facebook bierze na siebie pełną odpowiedzialność, nawet powiedzieć, że żałują, że nie idzie publicznie z błędnych obliczeń wcześniej.

Rzućmy okiem na to, co nowego w platformie reklamowej.

Nowe funkcje

Pierwszy zestaw nowych funkcji będzie metryki związane z tym, jak reklamy zwiększyć ruch na stronie internetowej. Będzie mierzyć, jak wiele osób faktycznie kliknąć na reklamę, a następnie odwiedzić witrynę lub stronę docelową, umieszczając preferencje na stronie docelowej. Strony mobilne z lagging lub dłuższe czasy ładowania będą karane. Metryki wydajności pokazują, że czasy ładowania wpływają na liczbę wizyt na stronie po kliknięciu reklamy. To sprawia, że sprawa stron zoptymalizowanych pod kątem urządzeń mobilnych - duh, jakby to nie zostało wystarczająco wepchnięte do gardła - ale do tego wrócimy później.

Podział aktywności przed impresją

Kolejna funkcja, która zostanie wydana w najbliższych tygodniach (prowadząc do sezonu zakupów świątecznych) powie Ci, czy osoba, która kliknie w reklamę ma wcześniejsze doświadczenia z Twoją marką. Robi to poprzez śledzenie i odgrywanie bliskiej uwagi do Facebook Pixel. Działanie to porównuje nowych odwiedzających z powracającymi.

Aktualizacja stron

Strony, Facebook aplikacji zarządzania marką biznesową, będzie również toczyć nowe funkcje. Będzie teraz rozbić jak wielu zwolenników strony marki otrzymują w czasie. Funkcja ta zapewni głębsze wglądy, takie jak gdzie zwolennicy pochodzą i bardziej wnikliwe informacje demograficzne. Facebook będzie wyraźnie wyświetlać organiczne zwolenników i płatnych zwolenników. (Przewidujemy, że jest to początek końca posiadania "Page Likes" jako celu kampanii). Pokaże również, ile osób obejrzało stronę marki i nie kliknęło, a także ile razy follower strony marki polecił ją swoim znajomym.

Funkcja "Household Audience

Facebook wydał funkcję, która umożliwia kierowanie do wielu członków w tym samym gospodarstwie domowym. Pomyśl reklamy telewizyjne circa 1990s, kiedy reklamodawca zasada kciuka było to, że reklamy telewizyjne były najbardziej skutecznym medium reklamowym, aby osiągnąć wszystkich członków gospodarstwa domowego w tym samym czasie. Korzystanie z danych i treści udostępnianych przez użytkowników, Facebook będzie w stanie kierować swoje dynamiczne reklamy wideo do członków w gospodarstwach domowych użytkowników. Marki, które mają różne cele wiekowe będą korzystać z tej nowej funkcji - idealne do planowania kampanii reklamowej w sezonie wakacyjnym.

Jest jeszcze kilka wspaniałych rzeczy, na które warto zwrócić uwagę tego lata. Nowe narzędzia do raportowania sprawią, że proces tworzenia będzie znacznie płynniejszy. Będziesz mógł usprawnić swoje wysiłki w zakresie raportowania i stworzyć jasne cele podczas umieszczania reklam - dynamicznych reklam!

Gotowy, aby doładować swój Social Media Marketing? Dołącz do nas na nasz BEZPŁATNY Lunch & Learn: Social Media Marketing 101 w czwartek, 3 sierpnia!

Lub zasubskrybuj nasz blog, aby uzyskać więcej aktualizacji na temat najnowszych aktualizacji marketingu mediów społecznościowych.