Jak osiągnąć większe zyski z druku dla zespołu sprzedaży?

News

Czy możesz sobie wyobrazić, że próbujesz jechać gdzieś bez wskazówek?

Wyobraź sobie, że nie masz mapy. Nikt nie doradził ci, jaką trasę wybrać. Nie masz nawigacji satelitarnej. Dotarcie do celu byłoby niezwykle trudne. Z pewnością zajęłoby Ci to o wiele więcej czasu niż to konieczne. W najgorszym wypadku może się nawet zdarzyć, że nie dotrzemy na miejsce.

Przed takim wyzwaniem staje wiele zespołów sprzedaży druku.

Nie ma to nic wspólnego z prowadzeniem samochodu. Ale zespołom sprzedaży równie trudno jest osiągnąć swoje cele bez wskazówek. Jeśli nie otrzymają odpowiednich wskazówek, podróż będzie trudna. Właściciele i menedżerowie, którzy udzielają swoim zespołom sprzedaży właściwych wskazówek, pomogą im osiągnąć cele. Firma będzie miała kontrolę nad procesem sprzedaży. Zespołowi sprzedaży będzie o wiele łatwiej nawiązać dobre relacje z właściwym rodzajem klientów. Zespoły sprzedaży, które nie otrzymują wskazówek, często tracą czas z niewłaściwymi typami klientów. Nie ma kontroli nad pracą, która jest sprzedawana przez firmę. Wszyscy są sfrustrowani, ponieważ ludzie rzadko osiągają to, co jest potrzebne. Dlatego właśnie napisałem następną serię artykułów.

Zamierzamy przeanalizować trzy kluczowe obszary wskazówek dla zespołów sprzedaży

W ciągu najbliższych tygodni przyjrzymy się trzem kluczowym obszarom sprzedaży. Pierwszym z nich będzie wybór i kwalifikacja właściwych klientów dla Twojej firmy. Następnie skupimy się na stworzeniu przekonującego komunikatu sprzedażowego, który zachęci potencjalnych klientów do zakupu od Ciebie. Na koniec przyjrzymy się kilku strategiom, które zapewnią, że Twoja firma jest w stanie pracować z najlepszymi marżami zysku. Abyś mógł jak najlepiej wykorzystać te artykuły, zamierzam ustalić dla Ciebie trzy punkty działania. Oto pierwszy z nich.

Ustaw kilka spotkań sprzedażowych zespołu

To może być coś, co Twoja firma już robi. Jednak wiele spotkań sprzedażowych skupia się na badaniu liczb. Omawiają one dokładnie to, co wydarzyło się w ostatnim miesiącu i co ludzie mają nadzieję, że wydarzy się w następnej kolejności. Nie analizuje się natomiast najlepszych strategii dla zespołu sprzedaży. Dlatego chciałbym, abyś zorganizował kilka spotkań poświęconych właśnie strategii sprzedaży. Ważne jest, aby te spotkania nie koncentrowały się na tym, co poszczególne osoby robią w tej chwili. Spotkania powinny zachęcać wszystkich do przyjścia do stołu z pomysłami i do szczerości w kwestii wyzwań, przed jakimi stoją. Trudno jest ludziom otworzyć się w ten sposób, jeśli czują, że ich wyniki sprzedaży są badane. Nie oznacza to jednak, że wyniki zespołów sprzedażowych powinny być ignorowane. Zajmiemy się tym w następnym punkcie działania.

Ustal mechanizmy oceny

Wiele zespołów sprzedażowych nie mierzy prawidłowo swoich wyników. Tak, ważne jest, aby przyjrzeć się przychodom uzyskiwanym przez każdego sprzedawcę. Jednakże, jeśli wydajność ma być prawidłowo zbadana, należy ustalić również szereg innych celów. Ważne jest, aby sprawdzić rzeczywistą aktywność zespołu. Dlatego, idąc dalej, ważne jest, aby przyjrzeć się temu, co każda osoba faktycznie robi w ciągu swojego dnia sprzedaży. Ile telefonów wykonują? Ile spotkań umawiają? Ile ofert jest konwertowanych? Czy wykonują jakieś inne czynności, takie jak nawiązywanie kontaktów lub korzystanie z mediów społecznościowych? Należy pamiętać, że plany aktywności dla każdej osoby mogą być bardzo różne. Powinny one skupiać się na indywidualnych mocnych stronach każdej osoby. Jest jeszcze jedna rzecz, którą chciałabym, abyś zrobił.

Miej oko na mój następny artykuł

Będziemy w nim pisać o tym, jak wybrać odpowiedni typ klienta dla Twojej firmy. Jest to pierwszy krok do sukcesu w sprzedaży. Bez skupienia się na tym obszarze trudno będzie z powodzeniem prowadzić inne działania sprzedażowe. Pomyśl o tym jako o pierwszym kroku w kierunkach, które pozwolą Twojemu zespołowi sprzedażowemu dotrzeć do właściwych wyników. Uwaga redaktorów: Ten post jest częścią większej serii dotyczącej tego, jak pomóc zespołowi sprzedaży w zwiększeniu zysków firmy poprzez:

    Jak osiągnąć większe zyski z druku dla swojego zespołu sprzedaży? Unikaj pułapki towarowej, wybierając właściwych klientów Pomaganie zespołowi sprzedaży w opracowaniu skutecznego przekazu handlowego Jak wybór "właściwych" zleceń może zmaksymalizować marżę zysku z druku

- — Jeśli chcesz poznać więcej pomysłów na to, jak nawiązać kontakt z dzisiejszymi klientami, pobierz mój darmowy e-book "Dziesięć powszechnych błędów w sprzedaży materiałów drukowanych i co z nimi zrobić". Będziesz również regularnie otrzymywać mój biuletyn "Opinie nabywcy usług poligraficznych", pełen pomysłów na skuteczną sprzedaż druku.