Gadżety reklamowe jako ciekawy prezent dla Klienta.

News

W wielu branżach gadżety reklamowe są od lat wykorzystywane do tego, aby promować Klientów i szczególnie ich wyróżniać. Chyba nie ma nikogo, kto nie lubi dostawać prezentów i nie cieszy się z nich.

Dla firm upominki reklamowe to świetny sposób na promocję i wzmocnienie działań marketingowych, zatem warto przemyśleć w co inwestujemy i co dokładnie chcemy ofiarować Klientom. Agencje reklamowe prześcigają się w oferowaniu nam wielu ciekawych pomysłów i drobiazgów, na których z powodzeniem można umieścić logotyp firmy i dane kontaktowe.

Jak jednak wybrać ten najlepszy, który przypadnie do gustu Klientom i nam przyniesie korzyści?

Upominek dla Klienta to rzecz bardzo często drobna, niewielka, ale powinna być użyteczna i funkcjonalna, tak aby Klient sięgał po nią jak najczęściej. Mały prezent ma za zadanie przypomnieć Klientowi o nas oraz dać mu pewność, że pamiętamy o nim i jest dla nas ważny. Budzi to pozytywne odczucia i wpływa na cieplejsze relacje między firmami, a tym samym na efekty pracy. Gadżet reklamowy powinien być tak przygotowany, że Klient będzie sięgał po niego każdego dnia i cały czas przypominał sobie o naszym istnieniu i ofercie. Ważne jest, aby pokazać Klientom, że pamiętamy o nich nie tylko przy okazji świat, ale przez cały rok.

Zanim zaczniemy więc zamawiać gadżety, to najpierw zastanówmy się co będzie potrzebne naszym Klientom. Bardzo dużo będzie zależeć od branży w której działa Klient, jeśli dobierzemy odpowiednio upominek, to będziemy mieć pewność, że będzie używany, a nie wyląduje w szufladzie lub co gorsza w koszu na śmieci. Więc jeśli Klient działa w branży budowlanej, postarajmy się np. o ołówki i bloczki do pomiarów, w firmie informatycznej docenią myszki do komputerów , a w firmie gdzie jest wiele osób na stanowisku biurowym, np. kubeczki na przybory biurowe, jakie można postawić na biurku.

Na każdym przedmiocie można w widocznym miejscu nadrukować logo firmy, co cały czas będzie widoczne dla Klienta. Kolejna sprawą o której powinniśmy pamiętać przy wyborze upominku reklamowego, to opakowanie w którym przekażemy upominek do Klienta. Absolutnie nie może być przypadkowy i bez logotypu firmy.

Już na wstępie zaznaczmy od kogo jest prezent i kto się o to postarał. Logo firmy i dane powinny być w widocznym miejscu, ale niekoniecznie muszą być duże, ważne aby była możliwa szybka identyfikacja. Przy wyborze gadżetu reklamowego będzie miała także znaczenie pora roku. W lecie można przygotować np. czapeczki z daszkiem przeciwsłonecznym, a na jesień parasolki przeciwdeszczowe.

Nigdy nie żałujmy funduszy na materiał z których są wykonane gadżety, ponieważ za jakość i byle jakie wykonanie mogą wpłynąć na negatywną opinie o firmie. Natomiast produkty o wysokiej jakości, wytrzymałe, będą chętniej i częściej używane, a tym samym przyniosą lepsze efekty.