Jakie wybrać ciekawe gadżety reklamowe?
Gadżety reklamowe to jeden z najlepszych i najciekawszych sposobów na wyróżnienie Klienta. Można je podarować z różnych okazji i o każdej porze roku, jednak najczęściej to okres świat jest do tego wykorzystywany.
Jednak drobny upominek z logo firmy lub ciekawym sloganem reklamowym, jest mile widziany zawsze u każdego Klienta i warto o nim pamiętać, bo doskonale wspiera działania marketingowe każdej firmy. W zalewnie ofert jakie są nam przekazywane przez firmy reklamowe, niekiedy ciężko jest wybrać odpowiedni gadżet, który spełni nasze oczekiwania i równocześnie będzie dopasowany do potrzeb Klientów.
Trzeba czasem poświęcić naprawdę dużo czasu, aby właściwie wybrać, ale dziś przedstawimy kilka porad, które powinny ułatwić ten proces. Po pierwsze pomyślmy o tym, że gadżet reklamowy powinien być nie tylko ciekawy, ale też funkcjonalny i użyteczny. Choć jest to tylko prezent bardzo symboliczny, to należy liczyć na to, że Klient będzie o niego sięgał odpowiednio często, mając przed oczami logo i dane firmy. Pomyślmy co może być potrzebne w biurze naszych Klientów i co sprawi, że będą korzystali z naszego upominku, a tym samym za każdym razem myśli będą się kierowały ku nam i ofercie jaką posiadamy. Na każdym gadżecie bardzo ważnym elementem jest umieszczenie logo firmy, który będzie się jednoznacznie kojarzył Klientowi.
Oprócz tego powinniśmy też pomyśleć o tym, w czym specjalizuje się firma której chcemy wysłać upominki. Jeśli dopasujemy go do działalności Klienta, to z pewnością zostanie on na długo zapamiętany, a nawet chętnie pokazywany innym. Do tego powinniśmy zainwestować w dobrą jakość oraz nadruk logo i innych danych, tak by od razu firma zaczęła kojarzyć się pozytywnie z wysoką jakością. Dobra jakość która idzie w parze z ciekawym i nienachalnym nadrukiem to już połowa sukcesu i duże prawdopodobieństwo, że gadżet nie wyląduje gdzieś w szafce lub też w śmieciach.
Ważnym elementem jest też opakowanie w jakim dostarczymy upominki.
Pierwsze wrażenie jest także bardzo ważne, nawet najpiękniejszy upominek w byle jakim pudełku straci na uroku. Pomyślmy, o tym aby również na opakowaniu została wydrukowana odpowiednia informacja o firmie, także graficzna, nie tylko dane kontaktowe. O wyborze upominku reklamowego może przesadzić także pora roku. W jesieni będziemy myśleć o parasolach przeciwdeszczowych, które będą graficznie zidentyfikowane z firmą. Na zimę można pomyśleć o rękawiczkach czy szalikach, a w czasie lata o czapeczkach chroniących od upału. Wszystko powinno być wykonane bardzo ładnie, do tego wytrzymałe i funkcjonalne, co da nam pewność, że Klient będzie chętne z tego korzystał.
- 12 września 2016