Trzy powody, dla których pracownicy działu sprzedaży druku powinni korzystać z LinkedIn

News

Czy czujesz, że toniesz pod zbyt dużą aktywnością w mediach społecznościowych? Czasami może się wydawać, że trudno jest nadążyć za wszystkimi zadaniami związanymi z mediami społecznościowymi, które musimy wykonać w dzisiejszych czasach. Zanim się zorientujesz, lista może urosnąć do nieskończonej długości. Musimy aktualizować nasze kanały na Twitterze, nasze strony na Facebooku i nasz status na LinkedIn. Musimy publikować posty na Instagramie, przesyłać je na Tumblr i przypinać na Pinterest. Potem jest Google+ i SEO i znowu Twitter. Kiedy wszystko jest w końcu aktualne, wszystko zaczyna się od nowa. A ja nawet nie wspomniałem o próbach pozyskiwania treści, których potrzebujemy dla całej tej aktywności w mediach społecznościowych. Istnieje rozwiązanie dla tego wszystkiego Częścią problemu jest to, że wszyscy mamy tak wiele sieci mediów społecznościowych. Jednakże, mogę łatwo powiedzieć, która sieć przynosi mi najwięcej biznesu. Jest to LinkedIn. LinkedIn wygrywa konkurs zwrotu z inwestycji w media społecznościowe przez długi, długi sposób. Jeśli chodzi o tworzenie długoterminowych, strategicznych relacji biznesowych, to naprawdę nie ma prawdziwej konkurencji. Oto jak LinkedIn działa dla mnie LinkedIn jest obecnie największą siłą napędową ruchu na mojej stronie internetowej. Każdego miesiąca odwiedzają mnie tysiące użytkowników z LinkedIn. Uważam, że działa to znacznie skuteczniej niż wyszukiwarki. LinkedIn jest również bardzo skutecznym narzędziem prospectingowym. Jeśli potrzebuję się z kimś skontaktować, są szanse, że znajdę go na LinkedIn. Mam znacznie wyższy wskaźnik sukcesu w nawiązywaniu dialogu z potencjalnymi klientami na LinkedIn, niż dzwoniąc do nich i próbując ominąć bramkarzy, takich jak sekretarki i asystenci. W rzeczywistości LinkedIn jest obecnie moim najważniejszym sposobem pozyskiwania nowych klientów. Mam trzy źródła biznesu: referencje, partnerstwo i LinkedIn. LinkedIn jest dla mnie bardzo skutecznym sposobem na znalezienie nowych firm. Uważam też, że dzięki LinkedIn wiele osób zgłasza się do mnie z chęcią omówienia zakupu moich usług. Nie ma nic lepszego niż ciepłe perspektywy przy pierwszym kontakcie! Inną dużą zaletą LinkedIn jest to, że uważam go za efektywny czasowo. Musiałbym spędzić znacznie więcej czasu na telefonie, aby osiągnąć coś podobnego do tego, co zapewnia LinkedIn. Jak więc efektywnie korzystać z LinkedIn? Istnieją trzy kluczowe działania w nawiązywaniu połączeń na LinkedIn. Są to:

    Tworzenie właściwego profilu Wiedza, jak znaleźć odpowiednich ludzi Nawiązywanie połączeń we właściwy sposób.

Każda z tych czynności jest kluczowa, jeśli zamierzasz tworzyć wartościowe połączenia. W ciągu najbliższych tygodni będę pisał artykuł o każdym z tych działań. Poznasz cały szereg ważnych strategii LinkedIn. Upewnij się, że wypatrujesz nadchodzących artykułów na temat LinkedIn. Pamiętaj, że LinkedIn to skuteczna droga do sprzedaży odbitek. Jest to również sposób, aby upewnić się, że nie zatoniesz pod zbyt dużą aktywnością w mediach społecznościowych. Uwaga redaktora: Ten wpis jest częścią większej serii poświęconej skutecznemu wykorzystaniu LinkedIn do poszukiwania klientów i sprzedaży:

    Trzy powody, dla których osoby odpowiedzialne za sprzedaż w drukarniach powinny korzystać z LinkedIn 3 zasady tworzenia skutecznego profilu na LinkedIn Jak LinkedIn może pomóc w znalezieniu idealnego kandydata Jak skutecznie nawiązać kontakt z potencjalnym klientem

- Matthew Parker zajmuje się zakupem materiałów drukowanych od ponad 20 lat. Odbył ponad 1400 rozmów sprzedażowych z drukarniami. Teraz wykorzystuje to doświadczenie, aby pomóc firmom poligraficznym nawiązać kontakt z klientami i sprzedawać druk z większym zyskiem. Dowiedz się więcej o Matthew na jego stronie internetowej. Pobierz jego e-book "Dziesięć typowych błędów w sprzedaży druku i co z nimi zrobić" za darmo tutaj.