Czego drukarnie cyfrowe mogą się nauczyć od Amazon Kindle z ofertami specjalnymi?

News

Napisane przez Joel Basa, e-Marketing Manager w Xerox Corporation Ostatnio kupiłem mojej żonie w prezencie Amazon Kindle z Ofertami Specjalnymi. Jest ona zapaloną czytelniczką i absolutnie go uwielbia. Po tym jak sam trochę korzystałem z urządzenia, muszę przyznać, że jest ono całkiem imponujące. Jednak to, co mnie zaintrygowało w Kindle with Special Offers to nie jego wyświetlacz eInk i to, jak może on potencjalnie zagrozić cyfrowym nakładom druku (słyszeliśmy już tę debatę), ale raczej to, jak "Special Offers" i "Sponsored Screensavers" zostały wbudowane w urządzenie. Widzę podobieństwa między "Ofertami specjalnymi" a tym, co w druku cyfrowym nazywamy zwykle aplikacjami Trans-Promo. Czy zgodzicie się Państwo z tym? Kindle z "Special Offers" ma tylko dwie różnice między normalnym Kindle: cenę ($25 taniej) i reklamy. "Special Offers" na Kindle wcale nie są irytujące ani nie "przeszkadzają". Promocje pojawiają się dopiero po przejściu urządzenia do wygaszacza ekranu i nigdy nie pojawiają się podczas rzeczywistego czytania. Pojawiają się też na dole ekranu głównego. (FYI, połączyłem moje konto Amazon z Kindle, a nie konto Amazon mojej żony) Moja największa obserwacja, wiele z reklam i ofert zaintrygowało mnie. Wydają się one bardzo ukierunkowane i spersonalizowane dla mnie: i zwracam na nie uwagę. Nie wiem, co "logika" Amazon ustalił wybrać, co reklamy pojawią się, ale wydaje się być związane z moich nawyków zakupowych z przeszłości. A co z aplikacjami do druku, które schodzą z twoich pras? Jeśli produkujesz oświadczenia, rachunki i faktury, czy istnieje potencjał dla Ciebie, aby przekształcić je w wysokiej wartości narzędzi marketingowych do up-sell lub cross-promocji produktów i usług dla swoich klientów? Badania pokazują, że 80% nowego biznesu pochodzi od istniejących klientów, zmienne dane mogą napędzać biznes i zyski poprzez dodanie obszarów trans-promo. Jakie są Twoje przemyślenia na temat Amazon Kindle z "ofertami specjalnymi?" Czy ktoś posiada jeden? Czuję, że drukarnie cyfrowe mogą uczyć się od reklam i funkcji sponsorowanych wygaszaczy ekranu, jakie są Twoje przemyślenia?