Jak zwiększyć SEO i wygenerować leady sprzedażowe
Napisany przez Howard Fenton Starszy konsultant ds. technologii, NAPL Jak już wcześniej pisałem, rozmowa z konsultantem ds. optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) przypomina mi rozmowę z szamanem voodoo. Każdy z nich ma swój własny, unikalny sposób na pozycjonowanie swojego dziwnego juju, aby Twoja strona znalazła się wyżej na liście wyszukiwania Google. Jak na ironię, kiedy zaczynasz badać ten temat, dowiadujesz się, że nie jest to tak magiczne, jak niektórzy chcieliby, abyś uwierzył. Co to jest SEO i dlaczego jest ważne? Celem SEO jest uzyskanie Twojej firmy lub produktu, wyżej na liście wyszukiwania Google, gdy klienci szukają produktów. Dwie główne strategie pozwalające uzyskać wyższą pozycję na liście to płatne wyszukiwanie, co oznacza, że płacimy za pozycje, podobnie jak w przypadku kupowania reklam, oraz wyszukiwanie organiczne, co oznacza, że wyszukiwarki umieszczają nas wyżej w oparciu o treść, backlinki i wygląd strony internetowej. Jak sugerowałaby nazwa, wewnętrzny projekt strony odnosi się do kodowania strony internetowej, takiego jak metatagi, słowa kluczowe, linkowanie wewnętrzne oraz formatowanie. Backlinking odnosi się do linków z innych stron oraz popularności tych stron. Link z bardziej popularnej strony będzie miał większą wagę niż link z niejasnej strony. Content marketing obejmuje pisanie blogów i pchanie ludzi do tych blogów za pomocą Twittera i LinkedIn. Jednym ze sposobów na zwiększenie skuteczności marketingu treści jest popychanie ludzi do tych treści za pomocą serwisów takich jak Twitter i LinkedIn. Rozwijając temat szamanki voodoo, aby skorzystać z własnego juju, chcesz stworzyć iluzję, że jesteś liderem myśli. Takie postrzeganie tworzy się poprzez blogowanie i polecanie artykułów od innych liderów myśli. Jak dużo powinieneś pisać i jak dużo powinieneś polecać? Ja dążę do proporcji 3 lub 4 do 1. Innymi słowy, na każdy blog, który tworzę, polecam 3 lub 4 artykuły napisane przez innych. Niektórzy eksperci zalecają pisanie 5 blogów tygodniowo, ale jest to ogromne zaangażowanie czasowe i nie widziałem znacząco lepszych wyników z 3 blogów tygodniowo. Inne sposoby na zwiększenie zainteresowania jest włączenie zdjęć lub grafiki, a niektórzy uważają, że blogi wideo są bardziej interesujące niż pisane blogi. Celem jest tutaj popchnięcie ludzi w dół lejka sprzedaży. Może się to zacząć od wzmianki i linku na Twitterze lub LinkedIn, który popycha ludzi do bloga, następnie do artykułu, a ostatecznie do strony internetowej, gdzie składa się ofertę. Przez cały czas angażujesz swoich odbiorców, rozmawiając z nimi na temat, który ich interesuje i zwiększasz swoje SEO. Najważniejsze jest to, że piszesz na tematy, które pomogą Twoim klientom w ich biznesie, przyciągasz ich do swoich blogów z innych źródeł, zachęcasz do wyrażania opinii, a poprawisz swoją reputację jako lider myśli, staniesz się łatwiejszy do znalezienia w sieci i stworzysz narzędzie do generowania leadów, dzięki któremu sprzedasz więcej produktów. Jak zamierzasz zwiększyć swoje SEO i generować nowe leady sprzedażowe? _____ Howie Fenton jest konsultantem i doradcą biznesowym w NAPL. Howie doradza drukarniom komercyjnym i zakładom produkcyjnym w zakresie porównywania wydajności z liderami branży, zwiększania produktywności poprzez zarządzanie przepływem pracy, dodawania i integrowania nowych usług cyfrowych oraz zwiększania wartości poprzez badania klientów. Jest on płatnym współpracownikiem tego bloga.
- 1 lutego 2022