Gotowy do uruchomienia Kampanii z krótkim kodem?

News

Konsumenci nie myślą o zapisywaniu się na przypomnienia tekstowe, wysyłaniu krótkich kodów w celu uzyskania zniżek i kuponów, czy używaniu SMS-ów do "głosowania na wygraną". Nie myślą o tym jako o odpowiedzi na marketing. To styl życia. Dlaczego więc tak niewiele firm MSP oferuje swoim klientom usługi marketingu tekstowego? Dla wielu drukarni telefonia komórkowa "nie jest istotna" dla ich działalności. Ale czy to naprawdę prawda? Czy wiesz, że jednym z najczęstszych sposobów pozyskiwania numerów telefonów komórkowych do kampanii tekstowych jest druk? Krótkie kody mogą być wykorzystywane w korespondencji bezpośredniej, na wystawach sklepowych, opakowaniach, naklejkach na okna i wielu innych materiałach. Ponadto, jeśli już raz zdobędziesz mobilny biznes klienta, pomoże Ci to również zabezpieczyć jego długoterminowy biznes związany z drukiem. Jak to może wyglądać? Kiedy Stage Stores, krajowy detalista posiadający 800 sklepów, chciał wykorzystać sezon zakupów pozaszkolnych do nawiązania kontaktu ze swoimi klientami, zwrócił się na przykład w stronę urządzeń mobilnych. Współpracując z firmą SoundBites, stworzyła kampanię w sklepach i w Internecie, która zachęcała kupujących do wysyłania SMS-ów w celu uzyskania szansy wygrania różnych nagród natychmiastowych, takich jak karty benzynowe, iPody i karty upominkowe Stage Store. (Jako drukarka, pomyśl o oznakowaniu i wyświetlaczach wystarczających dla 800 sklepów!) Podczas rejestracji klienci mogli wskazać kanał (SMS, głos lub e-mail) oraz rodzaj ofert, które woleliby otrzymywać od sprzedawcy, co utorowało drogę do bardziej odpowiedniej komunikacji w przyszłości. Stworzenie mobilnej bazy danych przynosi korzyści nie tylko na samym początku, ale również w dłuższej perspektywie czasowej. Tworzenie mobilnej bazy danych nie jest jednorazowym przedsięwzięciem. Jest to proces ciągły. Ponadto, posiadając bazę danych, możesz prowadzić wiele innych wielokanałowych kampanii dla swoich klientów, które łączą w sobie druk i telefonię komórkową. Wśród najczęstszych zastosowań krótkich kodów:

    Alerty i przypomnienia Głosowanie Wysyłanie smsów, aby wygrać Uzyskiwanie informacji o produktach. Kupony i zniżki Zbieranie datków Ankiety i sondaże Usługi subskrypcji

Jak więc założyć kampanię?

    Załóż konto w CSCA. Twoi klienci muszą posiadać konto w Central States Communication Association (CSCA), aby otrzymać krótki kod. Użyj narzędzia wyszukiwania, aby znaleźć żądany kod. CSCA oferuje wiele opcji wyszukiwania, w tym "zobacz dostępne fajne nazwy", "znajdź łatwe do zapamiętania numery" oraz opcje znalezienia czterech identycznych numerów, czterech kolejnych numerów lub powtarzających się par. Jeśli Twój klient (lub Ty w jego imieniu) nie może znaleźć żądanego kodu, CSCA losowo go przydzieli. Zapoznaj się z wnioskiem. Aplikacja musi zostać zweryfikowana przez CTIA - The Wireless Association. Proces ten potwierdza, że dostawca treści wyświetlany w rejestrze jest legalną firmą i jest poprawnie zidentyfikowany w rejestrze. CTIA zleciła WMC Global weryfikację wszystkich dzierżawców CSC. Postępuj zgodnie z najlepszymi praktykami. Opcja rezygnacji musi być wyraźnie widoczna na wszystkich komunikatach. Jeżeli krótki kod dotyczy subskrypcji, musi to być wyraźnie zaznaczone. Należy ujawnić wszystkie warunki i okresy rozliczeniowe. W krótkich kodach nie można używać pewnych terminów, takich jak te, które mogą sugerować nielegalne lub zastrzeżone działania. Podręcznik monitorowania krótkich kodów w formacie PDF można pobrać tutaj. Dodaj kody do materiałów marketingowych i śledź wyniki.

Dzięki dzisiejszym rozwiązaniom do automatyzacji marketingu, kampanie tekstowe mogą być monitorowane, mierzone i wdrażane jak każdy inny kanał. Dodatkowo, proces zbierania numerów komórkowych napędza wysokowartościowy wydruk. Jako MSP, możliwość przeprowadzenia swoich klientów przez ten proces jest niesamowitą usługą, która napędza druk i wielokanałowe kampanie, które następują po nim. Aby zapoznać się z procesem, odwiedź stronę Common Short Code Association.