Blog na żywo: Warsztaty liderów myśli o opakowaniach cyfrowych

News

Napisał Joel Basa, kierownik ds. marketingu elektronicznego w Xerox Corporation To był dodatek w ostatniej chwili, ale będziemy relacjonować Digital Packaging TLW na żywo z Gil Hatch Center w Webster, NY! Oto nasza agenda! 8:15-9:00 Wyznaczanie trendów - Opakowania cyfrowe 2011 z Bobem Leahy, Infotrends 9:00-9:45 Personalizacja w opakowaniach cyfrowych z Philem Rose, Xerox 9:45-10:00 Szybka przerwa 10:00-10:45 iGen 4 - Piętro produkcyjne z Jeffem Knaussem i Scottem Stevensonem, Xerox 10:45-11:30 Cyfrowy przepływ pracy dla opakowań z Larrym Moore 11:30-12:15 Narzędzia rozwoju biznesu z Karen Serrano, Xerox

Prześlij swoje pytania poprzez komentarz na blogu, a ja upewnię się, że zostaną one omówione podczas naszych warsztatów! [08:30] - Działając trochę późno tutaj, podczas gdy nasi uczestnicy pojawiają się. Piękny poranek w Webster, NY. Jaka jest pogoda w Twojej części lasu? [08:34] - Zaczynamy za 3 minuty! Mam nadzieję, że zadacie swoje pytania poniżej. Mamy tu wielu ekspertów z branży opakowań, którzy odpowiedzą na pytania. Jeśli ta grupa nie jest w stanie odpowiedzieć na Państwa pytanie dotyczące opakowań, to nie wiem, kto będzie w stanie. [08:38] - Phil Rose z firmy Xerox rozpoczyna naszą prezentację. Phil przedstawi dziś nieco później prezentację na temat personalizacji i opakowań. [08:43] - Bob Leahey z InfoTrends wchodzi na scenę, aby porozmawiać o trendach w Digital Packaging. [08:45] - Bob pyta: "Po co dziś cyfrowe opakowania kolorowe?". Opakowanie jest esencją marki.... ale to coś więcej. Jest pojemnikiem ochronnym, mechanizmem dozującym, środkiem zabezpieczającym, narzędziem informacyjnym i nośnikiem interaktywności. Opakowania nie są wypierane przez e-media. Opakowanie jest motorem wielokanałowej komunikacji. Kolorowy druk cyfrowy odpowiada na rosnące potrzeby. [08:53] - Kamienie milowe w dziedzinie opakowań: kartony składane (Nabisco) ok. 1898 r., kartony aseptyczne ok. 1953 r., odporność na manipulacje ok. 1972 r., zabezpieczenia przed podrabianiem, RFID na poziomie przedmiotu, gry i rysunki w latach 80-tych, ergonomiczne kształty, a obecnie zrównoważone opakowania. [09:00] - Perspektywy rynku kolorowych opakowań cyfrowych. Cyfrowe prasy kolorowe mają już na swoim koncie wiele osiągnięć. Przykłady obejmują: setki zatwierdzonych podłoży, wzrost wydajności, spadek kosztów eksploatacji, tusze, tonery dla rynków specjalnych, efekty specjalne. [09:07] - Wiodące zastosowanie w opakowaniach, to etykiety prime. Są to małe formaty = prosta impozycja. Kolorowa cyfrowa jest dobrym uzupełnieniem wąskiej prasy fleksograficznej. 1,8 miliarda dolarów w billingu konwerterów w 2010 roku. 85% elektrofotografia, 15% inkjet. [09:10] - Pojawiają się kartony składane i opakowania elastyczne. Rozmiar obrazu jest kluczowym ograniczeniem. Wykończenie jest specjalistyczne, około 100 milionów dolarów w konwerterach w 2010 roku. [09:14] - Kolorowe opakowania cyfrowe = rynek wysokiego wzrostu. Do 2014 roku wartość opakowań giętkich, kartonów składanych i etykiet drukowanych na kolorowych prasach cyfrowych wyniesie ponad 4 miliardy dolarów. [09:17] - Kluczowe czynniki napędzające rozwój cyfrowego pakowania: Etykiety just in time (krótkie serie), wersjonowanie i lokalizacja + zarządzanie łańcuchem dostaw, zrównoważony rozwój, personalizacja, private labeling i klient, etykiety na żądanie. [09:22] - Cytat z Paula France, Principle Engineer for Printing and Decoration, Proctor and Gamble "Każdy, kto chce z nami współpracować, powinien zdecydowanie kupić prasę cyfrową, inaczej w przyszłości będzie miał pod górkę." Zalecenia dla firm zajmujących się pakowaniem cyfrowym: Obejmij technologię druku cyfrowego. Zainwestuj w sprzedaż i marketing dla kolorowego druku cyfrowego. Przygotuj więcej kolorowego druku cyfrowego w większej ilości zastosowań, od większej ilości firm, obsługujących więcej marek. [09:37] - Świetna prezentacja Boba Leahy'ego z InfoTrends. Następnie Phil Rose z personalizacją w opakowaniach. [Phil pyta "Dlaczego personalizacja?" Są jakieś odpowiedzi? Phil trzyma w ręku spersonalizowany megafon, a teraz pokazuje nam Adobe InDesign i XMPie. Chciałbym móc pokazać to demo.

[09:48] - Phil mówi o tym, że przeciętny człowiek jest zalewany tak wieloma wiadomościami, że potrzebna jest metoda, aby niektóre z nich wyskoczyły. W rzeczywistości, średnio jesteś narażony na 3000 wiadomości medialnych, będziesz zwracać uwagę na 50 i będziesz pamiętać 4! Personalizacja jest jednym ze sposobów, aby Twoja wiadomość stała się jedną z tych 4 wiadomości. [09:50] - Zasięg przynosi rezultaty: Druk, email, strony internetowe, tekst, mobile.....multi-channel shoppers wydają 10x więcej niż średnia. [09:55] - Phil robi świetny przykład tego, jak cross media adresuje preferencje konsumenta, jak lubi konsumować wiadomości. Jak wolisz? Ja wolę e-mail. Pyta: "Jak nastolatka konsumuje wiadomości w porównaniu z 50-letnim mężczyzną?". [09:57] - Kilka przykładów personalizacji i opakowań: http://www.mychewinggum.com, Verkade (spersonalizowane bombonierki). [10:00] - Pytanie z sali: "Kto myśli o tych zastosowaniach personalizacji i opakowań? Czy jest to właściciel marki w drukarni?". Odpowiedź Phila: "Wiele razy właściciel marki, ale różni się to w zależności od przypadku". [10:07] - Kilka świetnych dialogów tutaj o tym, jak sprzedać wartość personalizacji i jak jej trudne do przekazania klientom. [10:12] - Czas na przerwę. Wracamy za około 10 minut. [10:25] - Jeff Knauss opowie nam o iGen4, a następnie nasi uczestnicy udadzą się na halę produkcyjną, aby doświadczyć "na własnej skórze" jak działa iGen4. Jeff mówi o technologiach stojących za iGen i o tym, jak pomagają one w realizacji koncepcji druku operacyjnego na godzinę. Rzeczy takie jak ILS (inline Spectrophotometer) i rozmiar arkusza 26″ oraz technologia, która pozwala na korektę smug. [10:32] - Wyjazd na piętro produkcyjne. Wezmę kilka zdjęć dla wszystkich!

[10:50] - Świetne informacje na temat iGen4, którymi dzieli się Scott Stevenson. Aby uzyskać więcej informacji na temat zautomatyzowanego rozwiązania do pakowania, kliknij tutaj.

[11:20] - Przepraszam wszystkich, zostałem odciągnięty od komputera, ale rozpoczęliśmy Digital Workflow dla opakowań z Larrym Moore. Larry demonstruje wspaniałe oprogramowanie Esko, w tym dynamiczną wtyczkę do kodów kreskowych.

[11:28] - Po raz pierwszy widzę pakiet produktów Esko... całkiem imponujący. Larry pokazuje, jak można utworzyć model 3D pudełka, aby upewnić się, że specyfikacje są poprawne i że wszystko jest prawidłowo ułożone.

[11:40] - Świetne demo Larry'ego. Następnie zajmiemy się narzędziami do rozwoju biznesu z Karen Serrano. [11:44] - Karen jest teraz na scenie z naręczem próbek opakowań cyfrowych. Postaram się zrobić zdjęcie. Czy ktoś używa narzędzi rozwoju biznesu w swoim biznesie? Jeśli tak, proszę podzielić się swoją historią sukcesu poniżej. [11:51] - Podróż dla Business Development rozpoczęła się w 2000 roku wraz z wprowadzeniem iGen i Xerox zdał sobie sprawę, że potrzebne jest nowe podejście do rynku....business Development. Trzech "graczy" komunikacji cyfrowej: Demand Generators, Demand Specifiers i Demand Fullfillers. [11:57] - Wsparcie rozwoju biznesu przez Xerox ma dwie opcje: "DIY" lub "We'll do it for you!". Istnieje ponad 100 narzędzi dostępnych za pośrednictwem Xerox. Zdajemy sobie jednak sprawę, że klienci chcą tylko niektórych narzędzi, a nasz zespół Xerox może pomóc w określeniu, które narzędzia są dla Ciebie najlepsze i dostosujemy to, co jest dla Ciebie najlepsze w miarę rozwoju Twojej firmy. [12:11] - Jakie narzędzia do rozwoju biznesu są dostępne? Narzędzia do modelowania finansowego, zasoby sprzedażowe i marketingowe, agencja i projektowanie, papier i media, szkolenia i narzędzia aplikacyjne. Karen właśnie przegląda Przewodnik po mediach społecznościowych dla dostawców druku... świetne narzędzie, które mnie osobiście bardzo interesuje. [12:20] - Omawiane są kolejne świetne narzędzia, w tym Profiting through Personalization II. Karen pokazuje również świetne narzędzie DM, nad którym pracował Xerox (i nad którym ja osobiście również pracowałem)... pudełko w pudełku w pudełku. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj. [12:27] - Chociaż jesteśmy na warsztatach z opakowań, Karen zwraca uwagę na to, że do tych narzędzi Business Development podchodzi się z perspektywy biznesowej. Bardzo dobra uwaga... więc niezależnie od technologii, jaką posiadasz, czy rodzaju aplikacji, jakie uruchamiasz, te narzędzia są bardzo istotne. [12:33] - Zamykając tutaj. Możesz zobaczyć potencjał cyfrowego opakowania z tego warsztatu. Proszę odwiedzić stronę cyfrowego opakowania na Xerox.com, aby uzyskać pełny przegląd Packaging & Xerox. Myśli końcowe, czy zajmujesz się drukiem opakowań? Jakie są wyzwania i możliwości, które identyfikuje Twoja firma? Skomentuj poniżej, jestem ciekaw, jak oceniasz druk cyfrowy i opakowania. Dzięki za przyłączenie się do nas dzisiaj na naszym blogu na żywo!