Dotarcie do odbiorców w domu dzięki marketingowi drukowanemu

News

Druk może być kluczem do sukcesu marketingowego w obecnej sytuacji gospodarczej. W obliczu pandemii koronawirusów należy dostosować strategię marketingową. W związku z odwołaniem lub opóźnieniem bezpośrednich spotkań z obecnymi i potencjalnymi klientami, musisz znaleźć nowe możliwości dotarcia do grupy docelowej. Marketing drukowany jest skutecznym kanałem marketingowym, który możesz wykorzystać, aby przyciągnąć uwagę osób pracujących zdalnie lub poddanych kwarantannie.

Dlaczego marketing drukowany działa

Komunikowanie się z docelowymi odbiorcami za pomocą marketingu drukowanego, gdy interakcja twarzą w twarz jest ograniczona, jest skuteczne i ma swoje zalety. Dlaczego sprawdza się w przypadku odbiorców w domu?

  • Jest namacalny: Drukowane materiały marketingowe są przedmiotami fizycznymi, które można dotknąć. Ludzie często przechowują materiały drukowane przez dłuższy czas, dzięki czemu mogą one przypominać potencjalnym klientom lub klientom o podjęciu działania. W wielu przypadkach oznacza to sprzedaż.
  • Angażuje: Podczas gdy Twoi odbiorcy są zamknięci w domu, marketing drukowany daje możliwość lepszego zaangażowania ich niż marketing cyfrowy. Dzięki drukowanym materiałom marketingowym odbiorcy mogą łatwiej nawiązać kontakt z przekazywanymi informacjami, ponieważ znajdują się one dosłownie w ich rękach. Mogą odrzucić kawałek materiału drukowanego i wrócić do niego później. W przeciwieństwie do marketingu cyfrowego, który może rozpraszać uwagę, marketing drukowany pozwala na większe skupienie się na materiale, a przekaz jest łatwiej przyswajalny.
  • Jest wiarygodny: W dzisiejszych czasach, gdy rozpowszechnia się wiele błędnych informacji, odbiorcy mogą docenić wiarygodność, która wiąże się z marketingiem drukowanym. Odbiorcy będą bardziej skłonni do zapoznania się z materiałami drukowanymi, które pojawią się na ich drzwiach lub w skrzynce pocztowej. Ta wiarygodność i poczucie zaufania mogą już istnieć, jeśli Twoja marka jest rozpoznawalna.

Formaty materiałów drukowanych, które warto rozważyć

W przypadku kampanii marketingowej skierowanej do odbiorców domowych, direct mail jest jednym z narzędzi, które można wykorzystać do przekazania wiadomości o marce. Według raportu USPS z 2017 roku, 58% wszystkich przesyłek otrzymywanych przez amerykańskie gospodarstwa domowe to przesyłki marketingowe. Wszechstronność direct mail jest widoczna w różnych rodzajach przesyłek, takich jak pocztówki, selfmailery, broszury i katalogi. Direct mail umożliwia marketerom dotarcie do określonego segmentu klientów poprzez zastosowanie zróżnicowanych komunikatów, które inspirują do działania i napędzają sprzedaż.

  • Pocztówki: Jeśli Twoim celem jest stworzenie prostego, ale skutecznego przekazu, który dotrze do odbiorców w domu, pocztówki są idealnym rozwiązaniem w zakresie marketingu drukowanego, jeśli chodzi o oferty specjalne, wprowadzanie nowych produktów oraz przypominanie o szeregu usług i produktów. Pocztówki są również efektywne kosztowo i uniwersalne, jeśli chodzi o tworzenie efektownych obrazów.
  • Self-mailery: W tym uniwersalnym formacie marketingowym przekaz jest zamknięty w sobie. Self-mailery mogą być prezentowane na wiele sposobów. Można je złożyć na jeden z wielu sposobów i zamknąć za pomocą plomby lub kleju. Nie jest wymagana koperta, co pozwala obniżyć koszty. Jeśli nie możesz spotkać się z potencjalnymi klientami, możesz ich zachęcić za pomocą self-mailerów, które przyciągają wzrok, mają odważny design, można się nimi dzielić z innymi, świetnie przypominają o sprzedaży oraz powiadamiają o specjalnych wydarzeniach i ofertach.
  • Listy: Czasami niektóre elementy strategii kampanii marketingowej mogą wymagać zachowania poufności lub dodania indywidualnego charakteru. Listy są idealnym sposobem na bezpośrednią komunikację z odbiorcami poprzez stworzenie zapadającego w pamięć i silnego przekazu, który jest dostosowany do ich potrzeb.
  • Katalogi: Mogą być niezwykle skuteczne w angażowaniu odbiorców w domu. Katalogi są doskonałym wyborem do budowania świadomości marki wokół produktu lub usługi wśród potencjalnych odbiorców, informowania stałych klientów o najnowszych ofertach lub docierania do wartościowych klientów.
  • Broszury: Wykorzystanie broszur jako narzędzia marketingowego daje możliwość wykazania się kreatywnością. Jednak siła oddziaływania broszury zależy w dużej mierze od jej projektu i oferty, a także od dołączonego do niej listu handlowego. Broszury są skutecznym narzędziem marketingu drukowanego, które można wykorzystać do prezentacji produktów i usług, a ponadto można je łatwo spersonalizować.
Related POST: Poczta bezpośrednia w 2020 roku

Marketing drukowany jest skuteczny w docieraniu do odbiorców w domu, ponieważ może stanowić mocne i odważne oświadczenie, które może skłonić do działania. Poczta bezpośrednia to wciąż skuteczny format marketingu drukowanego, oferujący szereg opcji, które można wykorzystać w kolejnej kampanii marketingowej. Niezależnie od tego, czy są to pocztówki, czy broszury, marketing drukowany ma znaczenie właśnie teraz, gdy interakcje twarzą w twarz są ograniczone, a ludzie nadal pragną określonych produktów i usług. Jeśli chcesz uzyskać fachową pomoc przy następnej kampanii marketingu drukowanego, skontaktuj się z firmą Ironmark już dziś. Nasz zespół jest gotowy do rozmowy.