10 kroków do skutecznego marketingu usług Web-to-Print

News

Poniższy tekst jest fragmentem artykułu, który pierwotnie ukazał się na blogu XMPie. Kliknij tutaj, aby przeczytać cały wpis. Web-to-print zmienia branżę poligraficzną, przynosząc wiele korzyści dla dostawców usług poligraficznych. Ale co z korzyściami dla Twoich klientów? Jak można sprzedać usługę Web-to-print? Niedawno opublikowana biała księga National Association for Printing Leadership (NAPL) Research Center, "Web-to-print: The Promise, the Potential, and the Reality" (sponsorowana przez Xerox) wykazała, że niektóre drukarnie mają trudności z przekonaniem klientów o opłacalności tej usługi dla ich własnych firm. Oto 10 kroków do zapewnienia, że Twoje nowe oprogramowanie Web-to-print nigdy nie stanie się towarem z półki: 1. Wypij własnego szampana - praktykuj to, co głosisz i wykorzystaj Web-to-print do marketingu własnych usług poligraficznych - ilustrując jego możliwości zarówno swoim klientom, jak i pracownikom sprzedaży w tym samym czasie. Zademonstruj swój potencjał, inicjując spersonalizowaną kampanię marketingową, aby zaprosić ludzi na otwarty dom lub warsztaty dla liderów. 2. Wykorzystaj studia przypadków klientów, aby zademonstrować potencjał - Przekształć historie sukcesu Web-to-print w żywe przykłady tego, jak Twoja firma może pomóc klientom, promując studia przypadków i umożliwiając potencjalnym klientom wyobrażenie sobie siebie w podobnych sytuacjach. Udostępnij bibliotekę kampanii Web-to-print, które już wdrożyłeś dla innych klientów. 3. Skup się na potrzebach klienta - Poznaj swojego klienta od podszewki - dowiedz się wszystkiego o jego procesach biznesowych, celach i strategii, aby pomóc mu w rozwoju i umożliwić Ci lepsze dostarczanie rozwiązań Web-to-print w odpowiedzi na jego wyzwania biznesowe. 4. Regularnie spotykaj się z klientami twarzą w twarz - Mimo, że Web-to-print przenosi cały proces produkcji poligraficznej do Internetu, jeśli chodzi o pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji i uczenie się od nich, nie ma lepszego substytutu niż interakcja twarzą w twarz. Inicjuj regularne przeglądy w celu otrzymania informacji zwrotnej i oceny ostatnich procesów pracy, oferuj sesje szkoleniowe na miejscu i pomagaj swoim klientom zrozumieć, jak mogą zoptymalizować swoje zastosowanie oprogramowania Web-to-print. Aby zapoznać się z krokami 5-10, przeczytaj cały artykuł "Jak skutecznie wprowadzić na rynek usługę Web-to-Print: przewodnik w 10 krokach".